Social Selling2019-04-08T12:37:45+00:00
Social Selling Masterclass Stormvind

SOCIAL SELLING
– FORDI DINE KUNDER HAR ÆNDRET KØBSADFÆRD

Social Selling er en effektiv metode til at imødekomme kundernes nye købsmønstre. Så det burde måske hedde Modern Selling, da det i dag for mange er helt naturligt at bruge de sociale medier i salgsarbejdet. Det handler dog ikke om annonceringen, men det at skabe varme leads ved hjælp af personlig branding, videndeling og netværk.

I moderne business handler det om at være gentagende synlig i den potentielle kundes bevidsthed. At komme i kontakt tidligt i processen og på en ikke selvpromoverende og anmassende måde.

Er du interesseret i at udvikle jeres virksomhed?

Stormvind har  dagskurser, firmaworkshops og masterclass forløb. 
Ring 26 83 95 94 og lad os tage en snak om, hvordan I kommer i mål.

FAKTA

  • 90% af CEOs vender ikke retur på mails eller telefonopkald fra ”ukendte”. Kilde: Harvard Business Review
  • 75% of vores kunder anvender sociale medier som en del af deres købsproces Kilde. IBM
  • 66% af referencerne fra 2. leds forbindelserne på LinkedIn resulterer i et møde Kilde: Neural Selling
  • 84% af B2B beslutningstagere begynder deres købsproces med en anbefaling. Kilde. Edelman Trust Barometer
  • 82% af B2B beslutningstagerne synes sælgerne er uforberedte. Kilde: SiriusDecisions
  • 50% af identificerede salgsleads er ikke købsparate Kilde: Gleanster
  • 50% af alle IT beslutningstagere er influeret af LinkedIn Kilde. LinkedIn
  • 74 % af kunderne valgte den leverandør der inspirerede dem først Kilde: Forbes

Gratis SOCIAL SELLING ressourcer

Social selling er ikke svært, det er bare anderledes

Nødvendige kompetencer for en sælger for at lykkes med social selling?

Få 5 1/2 Social Selling Tips, som du kan bruge på LinkedIn

Tjekliste – er din LinkedIn profil social selling parat?

 

Mål dit social selling index ssi på LinkedIn