Andre siger…2018-04-30T12:00:00+00:00

Jeg har brugt Dorte, til at holde et fagligt indlæg om brugen af LinkedIn, i mit konsulentnetværk. Dorte er skarp, dygtig, inspirerende, udfordrende og underholdende. Det er lang tid siden, jeg har lært så meget på så kort tid. Jeg kan på det varmeste anbefale Dorte, når det handler om salg, social selling og som foredragsholder!

Søren Holmgren, Dobbelt OL-vinder, Konsulent og Foredragsholder

Det var fremragende. Du ramte virkelig plet og fik vakt, styrket og kanaliseret chefernes interesse for at gøre noget ved LinkedIn. Fedt!
Det er sjældent jeg har oplevet et oplæg ramme SÅ godt i forhold til chefgruppens behov, forudsætninger og hvad der skal til for at skabe begejstring og give blik for mulighederne. Virkelig alletiders.

Signe FoersomSigne Foersom, Sorø Kommune
Dorte fungerer som konsulent for os omkring digital markedsføring og -salg. Hun er skarp til at stille de gode spørgsmål og sætte fokus på de områder som kan udvikles. Som ledelse bruger jeg Dorte til at sikre retning og give feedback på projekter og udvikling. Jeg er rigtig glad for at have Dorte på holdet.
Niels Pedsern Blue LineNiels Pedersen, Direktør / CEO Blue-Line
Kære Dorte, Tak for et meget, meget godt indlæg i dag på Deloitte. Jeg fik en masse inspiration til at drøfte anvendelsen af sociale medier i de selskaber, hvor jeg er bestyrelsesformand.
Jørgen Krab JørgensenJørgen Krab Jørgensen, Bestyrelsesformand Messe C m.fl.

Vi benyttede Dorte til et oplæg om employee advocacy for en gruppe på 70 personer fra de nordiske lande. Det var en succes! Det foregik på engelsk, men sproget gjorde ingen forskel – Dorte var lige så levende og energisk, som vi kender hende fra tidligere oplæg på dansk.

Dorte ramte en fin balance, hvor der var læring at hente for både de rutinerede SoMe-rotter såvel som de mere uprøvede kræfter. Hun havde forberedt sig grundigt, og gav konkrete eksempler fra deltagernes egne LinkedIn-profiler såvel som deres virksomheders. Det gav et relevant og personligt touch, og var udelukkende positivt, så ingen følte sig forlegne ved at blive fremhævet.

Dortes indspark varede ca. en time, og dynamikken blev holdt fra start til slut, med løbende øvelser undervejs, inddragelse af deltagerne og rent fysisk ved at Dorte ikke blot stod plantet for enden af lokalet, men hele tiden bevægede sig rundt i rummet.

Alt i alt var vi meget tilfredse.

Morten Olstrup, Konferenceansvarlig Inspiring Denmark
I min beslutningsproces for at finde den ultimative foredragsholder i LinkedIn Social selling spurgte jeg rundt i mit netværk. Mange blev nævnt, men ingen blev nævnt så mange gange som Dorte Møller Madsen.

Og ganske som hun beskriver på hendes Work-Shop bliver det pludselig til “Varm Kanvas”. Det er mig der tager kontakt til Dorte, på anbefalinger af andre og det kan jeg varmt anbefale videre.

Vi havde 12 aktive unge mennesker igennem en intensiv en dags work-shop med fokus på social selling. Vi blev både styrket på personlige profiler, fik god baggrunds viden og inspiration til udvidet viden, til de lidt mere erfarne brugere.

Efter work-shoppen har jeg fået positive tilkendegivelser med kommentarerne “Hende Dorte var der godt nok gang i”, “Vi har fået vildt meget ud af den work-shop” og “Det ville jeg ønske jeg havde prøvet tidligere i min karriere”.

Alt i alt fantastisk foredragsholder, vi fik mere end vi havde turde håbe på og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg deltager i work-shops og foredrag med Dorte Møller Madsen.

Hvis du overvejer at blive stærkere på mediet LinkedIn, som person eller som firma, så fang Dorte på LinkedIn eller telefonisk. Det ændrer hele din tilstedeværelse online!

Steen MølkjærSteen Mølkjær, Formand JCI Vejle
”Dorte Møller Madsen fra Stormvind formåede i allerhøjeste grad at inspirere deltagerne på workshoppen om social selling og brug af sociale medier. Hendes engagement og energi var så smittende, at jeg er sikker på, at de fleste deltagere nu går hjem og tænker over deres strategi for deres tilstedeværelse på de sociale medier, både deres personlige og professionelle profil. Dorte præsenterede et væld af tips og tricks til at optimere brugen af de sociale medier, især Facebook og LinkedIn, hvilket hun understøttede med en lang række eksempler. Alt i alt en masse at tænke over for at bruge de sociale medier optimalt”. Jeg kan varmt anbefale Dorte Møller Madsen som foredragsholder.
Business AalborgLisbeth Ørtoft, kommunikationsansvarlig i BusinessAalborg, Aalborg Kommune
Det var et helt standard foredrag fra Dorte, men hun formåede at ramme tilhørerne på en sådan måde, at vi dels blev lidt provokerede, men at vi på samme tid blev inspireret til at tænke anderledes. Dortes måde at præsentere social selling, LinkedIn og netværk aktiverede os, og vi blev involveret. Praktiske eksempler og med udgangspunkt i os selv præsenterede Dorte LinkedIn med en helt ny indgangsvinkel. Jeg vil helt sikkert anvende Dorte næste gang vi skal inspireres til Social Selling eller vi skal udvikle vores digitale strategi med fokus på LinkedIn
Jonas Kallan Langvad, Formand JCI Kolding
Dortes 1-dags workshop omkring Social Selling var virkelig interessant og lærerig. Der var en rigtig god blanding af teori og hands-on. Målet var at man som virksomhed samt personligt som medarbejder fik forbedret sin LInkedIn profil, strømlinet den til virksomheden og den branche man agerer i. Efter denne workshop er man klædt meget bedre på og har fået nogle værktøjer omkring Social Selling.
Lars Bo Vanting, Senior Consultant, Trivadis

Energy – Great Energy! The name “Stormvind” is a great one for Dorthe – as that is exactly what she is – a bundle of positive vibes and tangable advise.
I have had the pleasure of meeting Dorthe as a partner to NBI and she has – buildt experience from the ground up, supplied feedback, and hooked us up in her network. As NBI is about to embark on its next level of execution I hope Dorthe will take credit as a fruntrunning ambasadør for the NBI project – and I can only hope that she will join us for what is up next!

Jan Futtrup Kjaer, Partner NBI
Hun bygger op og får tingene til at ske… På den mest raffinerede måde.. Man får helt lyst til at se vejrudsigt i håb om at der kommer stormvarsel .., Tusind tak Dorte, Annette – Idekvinden bag Vindprojektet.
Annette BennedsgaardAnnette Bennedsgaard, Idekvinden bag VIND projektet for cancerramte børn

Fokus var på Employer Branding og Employee Advocacy og hvordan du kan sælge din arbejdsplads bedst muligt til nye medarbejdere. 96% af deltagerne vurderer Dorte oplæg til meget godt/godt, hvilket er absolut topkarakter! Hun leverer en høj faglig præstation på en forståelig og omsættelig måde, som man efterfølgende kan arbejde videre med. Tak Dorte, for et kanon godt indspark!

Tonny MikkelsenTonny Mikkelsen, Work-Live-Stay Southern Denmark

Jeg skulle afholde et seminar omkring Linkedin og havde taget kontakt til Dorte, vi fik afstemt forventningerne som også blev indfriet.
Dorte formidlede budskabet på seminaret helt fortrinligt , deltagernes tilbagemeldinger er meget positive og fik lyst til at vide endnu mere.
Dorte har hele tiden været klar til at svare på spørgsmål og sætte rammerne for seminaret, hun når ud over kanten og helt ind til deltagerne.
Jeg kan kun anbefale Dorte Møller Madsen som foredragsholder til Linkedin, hele forløbet har været professionelt krydret med en skøn personlighed.

Thomas Bøgh Laursen, Salg, Lemvigh-Müller
Jeg har anvendt Dorte som oplægsholder ved flere lejligheder. Fagligheden er helt i top og ligeså er engagementet. Dorte kommer virkelig ud over scenekanten. Og når det vedrører digitale medier har hun været til stor inspiration, når vi har skulle finde nye veje.. Morten Damgaard Nielsen, Turistchef VisitVejle
Morten Damgaard Nielsen, Turistchef Vejle
Til alle B2B-sælgere I bør læse denne bog af Dorte Møller Madsen om social selling. Det er en lige-til-at implementere-teknik med det udgangspunkt, at mennesker køber af mennesker de kender, kan lide og har tillid til. Og man kan med det samme teste sin score på, hvor god ens Linkedin profil er til at imødekomme det. Og hvis den ikke er ret god, så fortæller Dorte dig, hvad du skal gøre for at blive bedre. Go fornøjelse – og hent den før dine kolleger, så du når dit salg i næste måned 😉
camilla bisgaard sørensenCamilla Bisgaard Sørensen, Partner i VirkeStyrke
Dorte er en af de mest kompetente løsningssælgere jeg har mødt. Hun har både energien og modet til at få svært tilgængelige kundeemner i dialog. På kort tid evner Dorte at forstå de essentielle dele af kundens forretning, få øje på områder hvor der kan optimeres og vække kundens interesse for at overveje de løsninger som Dortes organisation kan tilbyde. Dorte er en stærk tovholder i komplicerede salgsprocesser, hvor både kunde og leverandør stiller med flere interessenter som f.eks. teknisk presale, projektledere og økonomiansvarlige. Dorte tager sine kunder og deres forretning alvorligt og det giver hende en høj troværdighed og naturlig respekt hos sine kunder.
Leif Dahl Petersen, Tidligere chef & kunde
Jeg har oplevet Dorte to gange. Dorte er vidende på området, hun serverer det hele på underholdende vis med et glimt i øjet, så man bagefter føler sig inspireret og har fået et ordentlig pust i nakken (eller et spark i en anden legemsdel lidt længere nede), så man føler sig klar til at gå i gang med at bruge sociale medier i virksomheden.
Fantastisk kvinde, der er værd at høre på og bestemt lever op til sit firmanavn.

Ulla Neill, Jyllandsakvariet
Jeg har brugt Dorte til et fremragende indlæg om det at drive forretning i den digitale tidsalder. Det er tydeligt at Dorte har en enorm viden om emnet og hun formår samtidig at sende budskabet afsted med et enormt engagement. Hun er god til at mærke efter i lokalet og tilpasse hendes præsentation til det som tilskuerne finder mest nyttigt. Bedste anbefalinger herfra.
RelationsfabrikenJannik Simoni Jul Pedersen, Relationsfabriken
Tuuusind tak for i dag. Det var et meget berigende møde med dig. Dejligt med så mange praktiske tips og tricks til at komme videre. Jeg satte meget pris på, at du var så velforberedt og super struktureret. Og til at toppe den op, så er du bare et dejligt ligefremt menneske

Inge kuhlmann GoddikInge Kuhlmann Goddik, Managing Partner Delta Co
Hvis mennesker med ildsjæl findes, er Dorte selvskrevet til at være et af dem.

I Benau og Dimension udviklede Dorte sig på forbløffende kort tid fra junior sælger til key account manager og den udvikling er kendetegnende for Dortes tilgang til jobbet og livet i det hele taget: Dorte sætter sig et mål og Dorte når målet.

Dorte er karakteriseret ved
– evnen til at erhverve sig ny viden,
– evnen til / behovet for at dele sin viden med kunder, kolleger og andre, der måtte have glæde af den
– evnen til at forstå sine kunders udfordringer og viljen til at finde løsninger til dem
– et meget højt energiniveau og et engagement langt ud over det sædvanlige
– et positivt livssyn, der smitter

For Dorte er formidling og salg ikke bare et arbejde – det er en livsstil.

Jan Erik Nauntofte, Tidligere chef gennem mange år
Hermed den lovede evaluering, selvom besvarelsesgraden var lidt lav, kan vi vist godt tillade os at konkluderer, at arrangementet var en succes, og at du gjorde dit hertil.

Score 4,57 på viden om emnet. Dagskursus: “Virksomheden på LInkedIn”

Billund Erhvervsfremme, Billunds Erhvervsfremme
Efter et kursusforløb med underviser og indpisker Dorte Møller Madsen fra firmaet Stormvind i bl.a. Social Selling med LinkedIn kan jeg på det varmeste anbefale andre at få opdateret deres viden om de digitale medier og få dem implementeret i den professionel værktøjskasse. Mødet med Dorte har været en øjenåbner og inspirator, der allerede har givet resultater.
Sickan Kaad, Direktør Modi Form.
Jeg havde mistet overblikke over min virksomhed, og lod bare den ene dag tage den anden. Med Dortes hjælp fik jeg hurtigt og nemt et godt overblik over min virksomhed. Hvor er det jeg tjener pengene? Hvilke markedsføringskanaler giver mest value? Hvilket budskab er det jeg gerne vil have ud? og meget andet. Dorte har kompetencerne, overblikket og begejstringen, så man bliver helt revet med. Jeg har etableret et løbende samarbejde med Dorte, som min “marketingchef”.
TinaTina, Solo-iværksætter

DORTE MØLLER MADSEN KAN BOOKES INDENFOR FØLGENDE OVERORDNEDE EMNER:

  • Disruption – Få indblik i vigtige digitale og forretningsmæssige tendenser, og bliv inspireret til hvordan I måske kan disrupte jer selv inden andre gør det.
  • Social Selling & LinkedIn – Hvad er det og er det overhovedet relevant for min virksomhed og min branche? Få indblik i hvordan LinkedIn kan anvendes strategisk og skabe værdi i virksomheden. “Sådan sælger du til moderne kunder”
  • Personlig Branding  – Find din autentiske stemme og tiltræk de rette.
  • Sociale medier, faldgruber og fordele – Et foredrag som er målrettet virksomhedens ledelse, og som beskriver de mest udbredte medier og deres fordele og faldgruber.
  • Digital strategi – Hvorfor er det nødvendigt at have en digital strategi istedet for “blot” at have en profil på Facebook, LinkedIn og Twitter? Hvilken værdi kan den tilføre virksomheden? Hvordan kommer man igang med at skabe en strategi, hvem skal involveres i den og hvad kan outsources?
  • Employee Advocacy – Skal vores medarbejdere sættes fri og decideret involveres på de Sociale Medier ?
  • Employer Branding – Hvordan sælger vi os som arbejdsgiver og skaber synlighed om vores jobs?

Alle foredrag bliver tilpasset så de rammer dit publikum og dit arrangement.

Ønsker du at vide mere om dine muligheder i forhold til TrendTalk, foredrag eller workshop?