Foredrag 2018-03-17T23:34:27+00:00
Jeg har brugt Dorte til et fremragende indlæg om det at drive forretning i den digitale tidsalder. Det er tydeligt at Dorte har en enorm viden om emnet og hun formår samtidig at sende budskabet afsted med et enormt engagement. Hun er god til at mærke efter i lokalet og tilpasse hendes præsentation til det som tilskuerne finder mest nyttigt. Bedste anbefalinger herfra.
Jannik Simoni Jul Pedersen, Relationsfabriken

Det var fremragende. Du ramte virkelig plet og fik vakt, styrket og kanaliseret chefernes interesse for at gøre noget ved LinkedIn. Fedt!
Det er sjældent jeg har oplevet et oplæg ramme SÅ godt i forhold til chefgruppens behov, forudsætninger og hvad der skal til for at skabe begejstring og give blik for mulighederne. Virkelig alletiders.

Signe FoersomSigne Foersom, Sorø Kommune

Fokus var på Employer Branding og Employee Advocacy og hvordan du kan sælge din arbejdsplads bedst muligt til nye medarbejdere. 96% af deltagerne vurderer Dorte oplæg til meget godt/godt, hvilket er absolut topkarakter! Hun leverer en høj faglig præstation på en forståelig og omsættelig måde, som man efterfølgende kan arbejde videre med. Tak Dorte, for et kanon godt indspark!

Tonny MikkelsenTonny Mikkelsen, Work-Live-Stay Southern Denmark

Foredragsholder Dorte Møller Madsen – Energisk & teknologisk skarp

De digitale muligheder og Sociale Medier er en stor og vigtig del af fremtiden for enhver virksomhed, men det kan ofte være svært at overskue hvordan man griber det an, hvor man skal starte og hvad man kan og vil opnå.

Dorte Møller Madsen kan med sine mange års erfaring og sin energiske og nærværende stil formå ikke blot at illustrere vigtigheden af at tage de digitale forandringer alvorligt, men også inspirere til hvordan man griber det an.

Foredragene bliver serveret med en blanding af fakta, cases og konkrete tips, og kan afholdes på både dansk og engelsk.

Dortes foredrag bookes typisk af: Konferencer, Erhvervsforeninger, Fagseminarer, Ledergrupper, Virksomhedskick-off, og netværk der har behov for en professionel kommunikatør der fokuserer på at få budskabet ud over rampen og deltagerne til at involvere sig.

DORTE MØLLER MADEN BOOKES INDENFOR FØLGENDE OVERORDNEDE EMNER:

  • Disruption – Få indblik i vigtige digitale og forretningsmæssige tendenser, og bliv inspireret til hvordan I måske kan disrupte jer selv inden andre gør det.
  • Social Selling & LinkedIn – Hvad er det og er det overhovedet relevant for min virksomhed og min branche? Få indblik i hvordan LinkedIn kan anvendes strategisk og skabe værdi i virksomheden. “Sådan sælger du til moderne kunder”
  • Personlig Branding på LinkedIn – Find din autentiske stemme og tiltræk de rette.
  • Sociale medier, faldgruber og fordele – Et foredrag som er målrettet virksomhedens ledelse, og som beskriver de mest udbredte medier og deres fordele og faldgruber.
  • Digital strategi – Hvorfor er det nødvendigt at have en digital strategi istedet for “blot” at have en profil på Facebook, LinkedIn og Twitter? Hvilken værdi kan den tilføre virksomheden? Hvordan kommer man igang med at skabe en strategi, hvem skal involveres i den og hvad kan outsources?
  • Employee Advocacy – Skal vores medarbejdere sættes fri og decideret involveres på de Sociale Medier ?
  • Employer Branding – Hvordan sælger vi os som arbejdsgiver og skaber synlighed om vores jobs?

Alle foredrag bliver tilpasset så de rammer dit publikum og dit arrangement.

Udvalgte kunder: Visit Denmark, SKAT, Syddansk Universitet, ASE, Business Danmark, Aalborg Kommune, IT-Forum, Lemvigh-Müller, Udvikling Fyn, Fynsk Erhverv, HUSET Middelfart, VL, Round Table, Rotary, JCI.

Foredragsemner: Disruption | Social Selling | Strategisk brug af LinkedIn | Digital Strategi | Employee Advocacy | Employeer Branding | Personlig Branding

STORMVINDs MISSION
“At sikre sunde danske virksomheder deres konkurrenceevne”

Mine foredrag har det formål; at inspirere virksomheder til at tage lederskab over deres digitale indsats, fordi de digitale forandringer er alvorlige. En kontrolleret indsats skaber værdi i hele virksomhedens værdikæde.

Foredragene kan bruges som inspiration og til at få overblik over udfordringerne og mulighederne på bl.a. de sociale medier og de kan anvendes som afsæt for interne workshops.

Ønsker du at vide mere om dine muligheder i forhold til TrendTalk, foredrag eller workshop?