Digital Strategi2019-07-19T16:21:19+00:00

Savner du svar på?

  • Er vores målgruppe overhovedet online? og hvad forventer de?
  • Hvor kan vi optimere vores forretning med teknologi?
  • Hvilke teknologier SKAL vi kende til?
  • Ligner vi digitale dinosauere i forhold til vores konkurrenter?
  • Hvilke kompetencer har vi / skal vi have in-house?
  • Hvem skal gøre hvad?
  • Hvad kræver det af ressourcer (tid og økonomi)
  • Hvordan kan vi måle udviklingen?
  • Hvordan sikrer vi os at sælgerne følger med tiden og kunderne?
  • Hvad er behovet for guidelines, regler og politikker overfor medarbejderne?
  • Hvad findes der af oplagte muligheder – “såkaldte lavthængende frugter”

Med en mangeårig karriere i IT-branchen finder I med STORMVIND en uvildig rådgiver, der tør udfordre jer, stille skarpt og give jer leverandøruvildig rådgivning.

Hvilke teknologier SKAL vi kende til?

Dorte har sat social selling og online markedsføring på agendaen hos C2IT. Det har hun gjort så godt, at det i dag er det bærende element i vores markedsførings- og leadgenererings motor. Dorte har formået at tale ind til os på et strategisk niveau og støttet os herfra til forankringen også var sket operationelt. Det har været en fornøjelse at bruge Dorte om inspirator, og jeg kan kun give Dorte mine bedste anbefalinger.

allanAllan Brunbakke, C2-IT A/S

Jeg har haft et særdeles udbytterigt samarbejde med STORMVIND. Dorte har en stor viden på mange områder bl.a. når det drejer sig om salg, markedsføring og brugen af Sociale medier, som har været de områder vi ønskede at bygge videre på. Som virksomhed har vi fået mange brugbare værktøjer, som flittigt bliver anvendt og som underbygger strukturen i vores arbejde i virksomheden. Jeg kan kun på det højeste anbefale STORMVIND.

Charlotte Nyeng, Salg og marketingchef, DOB

Dorte fungerede som konsulent for os omkring digital markedsføring og -salg. Vi fik skabt en digital strategi og retning og hun var skarp til at stille de gode spørgsmål og sætte fokus på de områder som kunne udvikles. Som ledelse brugte jeg Dorte til at sikre retning og give feedback på projekter og udvikling. Jeg var rigtig glad for at have Dorte på holdet.

Niels Pedsern Blue LineNiels Pedersen, Direktør Blue-Line

Ønsker du en uforpligtende snak om rådgivning af jeres virksomhed?

SOCIAL MEDIE RÅDGIVNING, specialiseret i BtB virksomheder & LinkedIn

Internettet og de sociale medier har ændret verdenen. Kundernes købsvaner. Medarbejdernes adfærd og konkurrenternes tiltag. En forandring som vi må tage imod, med de udfordringer der ligger heri.

STORMVIND hjælper ledelsen i virksomheder og organisationer med strategisk rådgivning i anvendelsen af de sociale medier. Som Digital Co-Pilot hjælper jeg såvel ledelsen og bestyrelsen med at sætte retning, men er også bindeledet mellem drift og ledelsen, så Sociale Medier holdes på den strategiske og ledelsesmæssige dagsorden.

Sociale Medier skal og kan give strategiske og kommercielle resultater. Leads ikke blot likes.

Sociale Medie rådgivning kan enten være for:

  • Ledelsen og bestyrelsen
  • Salg
  • HR
  • Marketing

STORMVIND tilbyder
– uvildig RÅDGIVNING, INSPIRERENDE FOREDRAG & TREND TALKS , KURSER & WORKSHOPS

Lederen på LinkedIn

HUSET har i ca. et halvt års tid samarbejdet med Dorte Møller Madsen, og Team STORMVIND, Dorte og hendes team hjælper os med digital markedsføring på både strategisk og operationelt plan samt med at uddanne vore sælgere i social selling. Dorte er en kompetent, kreativ og engageret samarbejdspartner, som jeg varmt kan anbefale, hvilket jeg også har gjort i flere sammenhænge. Vibeke Diemer Salgs- og marketingchef

VibekeVibeke Diemer, Salgs- og marketingchef, HUSET

Social Selling – salg med LinkedIn

– fordi dine kunder har ændret købsadfærd

Og fordi mennesker handler med mennesker. I et marked hvor ydelser og produkter i dag er forholdsvis ens bliver de personlige relationer endnu vigtigere. En elegant metode til at navigere i dette setup er at arbejde med Social Selling. Sociale Selling er samtidig en effektiv metode til at imødekomme kundernes nye købsmønstre.

Er du stadig i tvivl om hvorfor du bør fokusere på og implementere Social Selling så følger her lidt fakta, som understøtter det faktum, at salget pt. gennemgår det største paradigmeskifte i 25 år og at Social Selling kan være det der holder jer varme hos kunderne.

Ønsker du en uforpligtende snak om rådgivning af jeres virksomhed?

FAKTA SOCIAL BUSINESS – Forandringerne er tydelige

  • 90% af CEOs vender ikke retur på mails eller telefonopkald fra ”ukendte”. Kilde: Harvard Business Review
  • 66% af referencerne fra 2. leds forbindelserne på LinkedIn resulterer i et møde Kilde: Neural Selling
  • 84% af B2B beslutningstagere begynder deres købsproces med en anbefaling. Kilde. Edelman Trust Barometer
  • 50% af alle IT beslutningstagere er influeret af LinkedIn Kilde. LinkedIn
  • 74 % af kunderne valgte den leverandør der inspirerede dem først Kilde Forester
  • I gennemsnit er ansattes samlede ”social network” 10 gange større end virksomhedens.  Kilde LinkedIn
  • Der bliver klikket dobbelt så meget på ansattes indhold som på virksomheders. Kilde Linkedin
  • Det er 57% mere sandsynligt at sælgere som regelmæssigt poster indhold generer leads Kilde LinkedIn