HENT E-BOG: SOCIAL SELLING PÅ LINKEDIN

5 trin som får dig i gang med Social Selling

Til alle B2B-sælgere (inklusiv dem i mit netværk, der er i kontakt med detailhandlen), I bør læse denne bog af Dorte Møller Madsen om social selling. Det er en lige-til-at implementere-teknik med det udgangspunkt, at mennesker køber af mennesker de kender, kan lide og har tillid til. Og man kan med det samme teste sin score på, hvor god ens Linkedin profil er til at imødekomme det. Og hvis den ikke er ret god, så fortæller Dorte dig, hvad du skal gøre for at blive bedre. Go fornøjelse – og hent den før dine kolleger, så du når dit salg i næste måned 😉
Camilla Bisgaard Sørensen , Partner i VirkeStyrke

Savner du Social Selling Tips og inspiration til at komme igang med Social Selling på LinkedIn ?

Social Selling handler om at bruge dit personlige brand til at tiltrække de rette mennesker. Social Selling er et elegant nutidigt alternativ til kold kanvas, som de færreste bryder sig om at blive mødt med.

For at komme i gang med Social Selling på LinkedIn vil denne ebog give dig indsigt i:

  • hvordan du kan optimere din LinkedIn profil
  • hvordan du måler dit social index
  • Stormvinds model til at indikere forskellige niveauer af modenhed
  • hvordan du bliver kundemagnetisk og tiltrækker potentielle leads
  • hvordan du bevæger dig elegant og socialt i den digitale golfklub LinkedIn
  • hvordan du får startet en proces, der får dit Social Selling hjul til at spinne

Få din online udgave af ebogen om Social Selling på dansk eller køb den fysiske version i lækker printet kvalitet. Du kommer videre ved at udfylde formularen, som fremkommer når du klikker på knappen til venstre

<—–

BOGEN ER SKREVET TIL:

  • SÆLGERE: Dig der arbejder med B2B salg og gerne vil tilpasse dine salgsmetoder til kundernes måde at købe på.
  • LEDERE: Dig der er leder og har hørt om Social Selling og gerne hurtigt vil kunne vide mere og vurdere relevansen for din virksomhed.
  • DEN NYSGERRIGE: Dig der er nysgerrig på at følge tendenserne på LinkedIn.

Bogen er med vilje holdt overskuelig og praksisorienteret til dig der gerne vil sætte igang og hedder derfor trods størrelsen en Pixiebog, som vi der er fra 70’erne har et kærligt forhold til 🙂