STORMVIND klæder dig på til mødet med moderne kunder

De digitale muligheder og Sociale Medier er en stor og vigtig del af fremtiden for enhver virksomhed, men det kan ofte være svært at overskue hvordan man griber det an, hvor man skal starte og hvad man kan og vil opnå.

Dorte Møller Madsen kan med sine mange års erfaring og sin energiske og nærværende stil formå ikke blot at illustrere vigtigheden af at tage de digitale forandringer alvorligt, men også inspirere til hvordan man griber det an.

Foredragene også kaldet TrendTalk bliver serveret med en blanding af fakta, cases og konkrete tips, og kan afholdes på både dansk og engelsk.

Jeg har brugt Dorte til et fremragende indlæg om det at drive forretning i den digitale tidsalder. Det er tydeligt at Dorte har en enorm viden om emnet og hun formår samtidig at sende budskabet afsted med et enormt engagement. Hun er god til at mærke efter i lokalet og tilpasse hendes præsentation til det som tilskuerne finder mest nyttigt. Bedste anbefalinger herfra.
Jannik Simoni Jul Pedersen, Relationsfabriken
Hej Dorte, Tusind tak for i dag.
Det var fremragende. Du ramte virkelig plet og fik vakt, styrket og kanaliseret chefernes interesse for at gøre noget ved LinkedIn. Fedt!
Det er sjældent jeg har oplevet et oplæg ramme SÅ godt i forhold til chefgruppens behov, forudsætninger og hvad der skal til for at skabe begejstring og give blik for mulighederne. Virkelig alletiders.
Signe Foersom, Sorø Kommune

1 MISSION: At sikre sunde danske virksomheder deres konkurrenceevne

Mine foredrag og TrendTalks har et formål; at inspirere virksomheder til at tage lederskab over deres digitale indsats, fordi de digitale forandringer er alvorlige. En kontrolleret indsats skaber værdi i hele virksomhedens værdikæde.

Foredrag og TrendTalks kan bruges som inspiration og til at få overblik over udfordringerne og mulighederne på bl.a. de sociale medier. Og de kan anvendes som afsæt for interne workshops.

STORMVIND TALER OM FØLGENDE OVERORDNEDE EMNER:

  • Social Business – Få indblik i vigtige digitale og forretningsmæssige tendenser, og bliv inspireret til hvordan digitale medier kan anvendes og skabe værdi i hele virksomhedens værdikæde
  • Social Selling & LinkedIn – Hvad er det og er det overhovedet relevant for min virksomhed og min branche? Få indblik i hvordan blandt andet LinkedIn og Twitter kan bruges, og hvordan det kan skabe værdi i virksomheden.
  • Sociale medier, faldgruber og fordele – Et foredrag som er målrettet virksomhedens ledelse, og som beskriver de mest udbredte medier og deres fordele og faldgruber.
  • Digital strategi – Hvorfor er det nødvendigt at have en digital strategi istedet for “blot” at have en profil på Facebook, LinkedIn og Twitter? Hvilken værdi kan den tilføre virksomheden? Hvordan kommer man igang med at skabe en strategi, hvem skal involveres i den og hvad kan outsources?
  • Employee Advocavy – Skal vores medarbejdere involveres på de Sociale Medier ?
  • Employer Branding – Hvordan sælger vi os som arbejdsgiver og skaber synlighed om vores jobs?

Alle foredrag / TrendTalks bliver selvfølgelig twistet, så de rammer dit arrangement.

Ønsker du at vide mere om dine muligheder i forhold til TrendTalk, foredrag eller workshop?