Dorte fungerer som konsulent for os omkring digital markedsføring og -salg. Hun er skarp til at stille de gode spørgsmål og sætte fokus på de områder som kan udvikles. Som ledelse bruger jeg Dorte til at sikre retning og give feedback på projekter og udvikling. Jeg er rigtig glad for at have Dorte på holdet.
Niels Pedersen, Direktør / CEO Blue-Line
Kære Dorte, Tak for et meget, meget godt indlæg i dag på Deloitte. Jeg fik en masse inspiration til at drøfte anvendelsen af sociale medier i de selskaber, hvor jeg er bestyrelsesformand.
Jørgen Krab JørgensenJørgen Krab Jørgensen, Bestyrelsesformand Messe C m.fl.
Dortes 1-dags workshop omkring Social Selling var virkelig interessant og lærerig. Der var en rigtig god blanding af teori og hands-on. Målet var at man som virksomhed samt personligt som medarbejder fik forbedret sin LInkedIn profil, strømlinet den til virksomheden og den branche man agerer i. Efter denne workshop er man klædt meget bedre på og har fået nogle værktøjer omkring Social Selling.
Lars Bo Vanting, Senior Consultant, Trivadis
Hej Dorte

Tusind tak for i dag.
Det var fremragende. Du ramte virkelig plet og fik vakt, styrket og kanaliseret chefernes interesse for at gøre noget ved LinkedIn. Fedt!
Det er sjældent jeg har oplevet et oplæg ramme SÅ godt i forhold til chefgruppens behov, forudsætninger og hvad der skal til for at skabe begejstring og give blik for mulighederne. Virkelig alletiders.

Cheferne har aftalt at starte med sig selv og kaste sig ud i at lære af hinanden i første omgang, og så at koble det til en kommunal indsats i anden omgang. Det skal nok blive godt.

Signe Foersom, Signe Foersom Kommunikationskonsulent, Sorø Kommune
”Dorte Møller Madsen fra Stormvind formåede i allerhøjeste grad at inspirere deltagerne på workshoppen om social selling og brug af sociale medier. Hendes engagement og energi var så smittende, at jeg er sikker på, at de fleste deltagere nu går hjem og tænker over deres strategi for deres tilstedeværelse på de sociale medier, både deres personlige og professionelle profil. Dorte præsenterede et væld af tips og tricks til at optimere brugen af de sociale medier, især Facebook og LinkedIn, hvilket hun understøttede med en lang række eksempler. Alt i alt en masse at tænke over for at bruge de sociale medier optimalt”. Jeg kan varmt anbefale Dorte Møller Madsen som foredragsholder.
Lisbeth Ørtoft, kommunikationsansvarlig i BusinessAalborg, Aalborg Kommune
Til alle B2B-sælgere I bør læse denne bog af Dorte Møller Madsen om social selling. Det er en lige-til-at implementere-teknik med det udgangspunkt, at mennesker køber af mennesker de kender, kan lide og har tillid til. Og man kan med det samme teste sin score på, hvor god ens Linkedin profil er til at imødekomme det. Og hvis den ikke er ret god, så fortæller Dorte dig, hvad du skal gøre for at blive bedre. Go fornøjelse – og hent den før dine kolleger, så du når dit salg i næste måned 😉
Camilla Bisgaard Sørensen, Partner i VirkeStyrke
Jeg har brugt Dorte til flere fremragende indlæg om det at drive forretning i den digitale tidsalder. Det er tydeligt at Dorte har en enorm viden om emnet og hun formår samtidig at sende budskabet afsted med et enormt engagement. Hun er god til at mærke efter i lokalet og tilpasse hendes præsentation til det som tilskuerne finder mest nyttigt. Bedste anbefalinger herfra 🙂 Jannik Simoni Jul Pedersen, Relationsfabriken
Jannik Simoni Jul Pedersen, Professionel Facilitator, Relationsfabriken
Hun bygger op og får tingene til at ske… På den mest raffinerede måde.. Man får helt lyst til at se vejrudsigt i håb om at der kommer stormvarsel .., Tusind tak Dorte, Annette – Idekvinden bag Vindprojektet.
Annette Bennedsgaard, Idekvinden bag VIND projektet for cancerramte børn
Jeg havde mistet overblikke over min virksomhed, og lod bare den ene dag tage den anden. Med Dortes hjælp fik jeg hurtigt og nemt et godt overblik over min virksomhed. Hvor er det jeg tjener pengene? Hvilke markedsføringskanaler giver mest value? Hvilket budskab er det jeg gerne vil have ud? og meget andet. Dorte har kompetencerne, overblikket og begejstringen, så man bliver helt revet med. Jeg har etableret et løbende samarbejde med Dorte, som min “marketingchef”.
Tina, Solo-iværksætter
Du er en Pandoras æske af viden. Tusinde tak for din altid positive indstilling overfor vores opgaver for erhvervslivet i Middelfart området. Det er en fornøjelse at bruge dine evner til gavn for vores virksomheder og en fornøjelse af arbejde sammen med dig, Tina Eisenhardt, Souchef, Middelfart Erhvervscenter
Tina Eisenhardt, Souschef Middelfart Erhvervsråd
Jeg har oplevet Dorte to gange. Dorte er vidende på området, hun serverer det hele på underholdende vis med et glimt i øjet, så man bagefter føler sig inspireret og har fået et ordentlig pust i nakken (eller et spark i en anden legemsdel lidt længere nede), så man føler sig klar til at gå i gang med at bruge sociale medier i virksomheden.
Fantastisk kvinde, der er værd at høre på og bestemt lever op til sit firmanavn.

Ulla Neill, Jyllandsakvariet
Efter et kursusforløb med underviser og indpisker Dorte Møller Madsen fra firmaet Stormvind i bl.a. Social Selling med LinkedIn kan jeg på det varmeste anbefale andre at få opdateret deres viden om de digitale medier og få dem implementeret i den professionel værktøjskasse. Mødet med Dorte har været en øjenåbner og inspirator, der allerede har givet resultater.
Sickan Kaad, Direktør Modi Form.
Jeg har anvendt Dorte som oplægsholder ved flere lejligheder. Fagligheden er helt i top og ligeså er engagementet. Dorte kommer virkelig ud over scenekanten. Og når det vedrører digitale medier har hun været til stor inspiration, når vi har skulle finde nye veje.. Morten Damgaard Nielsen, Turistchef VisitVejle
Morten Damgaard Nielsen, Turistchef Vejle
Tuuusind tak for i dag. Det var et meget berigende møde med dig. Dejligt med så mange praktiske tips og tricks til at komme videre. Jeg satte meget pris på, at du var så velforberedt og super struktureret. Og til at toppe den op, så er du bare et dejligt ligefremt menneske

Inge Kuhlmann Goddik, Managing Partner Delta Co
Hvis mennesker med ildsjæl findes, er Dorte selvskrevet til at være et af dem.

I Benau og Dimension udviklede Dorte sig på forbløffende kort tid fra junior sælger til key account manager og den udvikling er kendetegnende for Dortes tilgang til jobbet og livet i det hele taget: Dorte sætter sig et mål og Dorte når målet.

Dorte er karakteriseret ved
– evnen til at erhverve sig ny viden,
– evnen til / behovet for at dele sin viden med kunder, kolleger og andre, der måtte have glæde af den
– evnen til at forstå sine kunders udfordringer og viljen til at finde løsninger til dem
– et meget højt energiniveau og et engagement langt ud over det sædvanlige
– et positivt livssyn, der smitter

For Dorte er formidling og salg ikke bare et arbejde – det er en livsstil.

Jan Erik Nauntofte, Tidligere chef gennem mange år
Dorte er en af de mest kompetente løsningssælgere jeg har mødt. Hun har både energien og modet til at få svært tilgængelige kundeemner i dialog. På kort tid evner Dorte at forstå de essentielle dele af kundens forretning, få øje på områder hvor der kan optimeres og vække kundens interesse for at overveje de løsninger som Dortes organisation kan tilbyde. Dorte er en stærk tovholder i komplicerede salgsprocesser, hvor både kunde og leverandør stiller med flere interessenter som f.eks. teknisk presale, projektledere og økonomiansvarlige. Dorte tager sine kunder og deres forretning alvorligt og det giver hende en høj troværdighed og naturlig respekt hos sine kunder.
Leif Dahl Petersen, Tidligere chef & kunde
Hermed den lovede evaluering, selvom besvarelsesgraden var lidt lav, kan vi vist godt tillade os at konkluderer, at arrangementet var en succes, og at du gjorde dit hertil.

Score 4,57 på viden om emnet. Dagskursus: “Virksomheden på LInkedIn”

Billund Erhvervsfremme, Billunds Erhvervsfremme